Lue myös näköislehtenä
Lehden numero: 1 2022
Sisältö
-
Pääkirjoitus
Kuljetusalan ammattilaisen työ on arvokasta
-
AKT-lehti nyt myös verkossa
-
Yhteistyöllä asiat hoituvat
-
Konginkankaan onnettomuus herätti kysymyksiä
-
Oulussa korona rokottanut linja-autoliikennettä
-
Miksi Keitele saarrettiin ja satamat pysähtyivät?
-
Liikennepolttoaineet saatava mukaan ilmastopakettiin
-
Liikenne
Talvikunnossapidon taso heittelee
-
Liikenne
Pysäkkien puute tuottaa riskejä ja päänvaivaa
-
Tekoäly ja liikenne 2/3
Tekoäly − lukutaito on, ymmärrystä ei
-
NTF
Ruokalähettien työehdot esillä NTF:n seminaarissa
-
Päivi Viljasalo voitti fotomaratonin
-
Tietoa turvallisuudesta
-
Liiton kolumni
Työmarkkinat kehittyvät, mutta ay-liike ei
-
Puhetta taloudesta
Mitä elvytys loppupeleissä elvyttää?
-
Duunarikolumni
Mihin luotat?
-
Liikenne
Sähkökuorma-auto lähtee liikkeelle kuin hiljainen metro
-
Maailmalta
Puhutaan Kiinasta
-
Työsuojelu
”Kannattaa ottaa rauhallisesti”
-
Satamat
Göteborgin satamassa kiire painaa ja sopiminen on vaikeata
-
Hamnar
Brådskan tynger i Göteborgs hamn och förhandlandet är svårt
-
Baltia
Viron kuljettajien järjestäytyminen on vaatimatonta
-
Juristic Park
Määräaikaisen työsopimuksen perusteltu syy?
-
Lehti
25 vuotta sitten 1/2022
-
Työtaistelut
Lakkosanastolla muokataan mielipiteitä
-
Työtaistelut
Epäsuositun lakkoilun seuraukset ovat kaikkien suosiossa
-
Lomautus
Lomautus päättyy vasta kun työt alkavat
-
Työttömyyskassa
Vuorotteluvapaajärjestelmä edistää työssä jaksamista
-
Kulttuurivinkki
Takaisin 1700-luvulle?
-
Runo
Kuukauden runo 1/2022